3 תשובות
כי יש את האופציה.
אם לא היו שקיות בסופר אנשים היו מחוייבים להביא שקיות מהבית, אז אם את פונה בטענות למישהו, תפני אך ורק לחנויות. ;)
אם לא היו שקיות בסופר אנשים היו מחוייבים להביא שקיות מהבית, אז אם את פונה בטענות למישהו, תפני אך ורק לחנויות. ;)
שקיות בד יותר מזהמות משקיות פלסטיק.
עלות הייצור, יותר שימוש בחומרים מזהמים על מנת לייצר את השקית (אם זה שקית בד זה עכשיו לקצור מלא שדות כותנה בשביל שקית אחת מסכנה), שינוע (מטוסים, משאיות), בעל יותר נפח לכן צריך יותר כלים תחבורה על מנת לשנע וכו' וכו'.
לא נגמרות הסיבות. בשביל לפצות על כל זה, את צריכה להשתמש בשקית יותר ממיליון פעם. (רמז: את גם לא תגיעי לשם).
עלות הייצור, יותר שימוש בחומרים מזהמים על מנת לייצר את השקית (אם זה שקית בד זה עכשיו לקצור מלא שדות כותנה בשביל שקית אחת מסכנה), שינוע (מטוסים, משאיות), בעל יותר נפח לכן צריך יותר כלים תחבורה על מנת לשנע וכו' וכו'.
לא נגמרות הסיבות. בשביל לפצות על כל זה, את צריכה להשתמש בשקית יותר ממיליון פעם. (רמז: את גם לא תגיעי לשם).
את רוצה להגיד לי שאת משתמשת בסבון שהכנת בבית מחומרים אורגניים? שכל הירקות והפירות שאת אוכלת את קונה בניצת הדובדבן במחירים מופקעים רק כדי שיהיו אורגניים מספיק?
ומה עם הבגדים שלך, את תופרת אותם בעצמך אני מקווה.
ובטח שלא קונה אותם, או נעליים. יש לך מושג איזה סבל זה בשביל ילדים בסין שעובדים קשה רק כדי לייצר את זה?
ואת בטח טבעונית אחרת אין מצב שתוכלי להטיף על איכות הסביבה. וכמובן את ממחזרת את כל העיתונים והדפים שאת משתמשת בהם.
גם את המשחת שיניים שאת משתמשת בה את ייצרת בבית נכון?
והמוצרים לשיער? בדקת שהם לא נוסו על בעלי חיים?
ומה עם תחבורה? את בטח רוכבת רק על האופניים שלך לכל מקום. אה, ובלי טיסות לחול כן? יש לך מושג כמה זיהום אויר זה יוצר?!
ומה עם הבגדים שלך, את תופרת אותם בעצמך אני מקווה.
ובטח שלא קונה אותם, או נעליים. יש לך מושג איזה סבל זה בשביל ילדים בסין שעובדים קשה רק כדי לייצר את זה?
ואת בטח טבעונית אחרת אין מצב שתוכלי להטיף על איכות הסביבה. וכמובן את ממחזרת את כל העיתונים והדפים שאת משתמשת בהם.
גם את המשחת שיניים שאת משתמשת בה את ייצרת בבית נכון?
והמוצרים לשיער? בדקת שהם לא נוסו על בעלי חיים?
ומה עם תחבורה? את בטח רוכבת רק על האופניים שלך לכל מקום. אה, ובלי טיסות לחול כן? יש לך מושג כמה זיהום אויר זה יוצר?!
אנונימית
באותו הנושא: