3 תשובות
תנסי לא להתקשר אליו כל כמה דקות, להתעסק גם בעצמך ולא רק בו
שואל השאלה:
זהו שאני הכי לא מתקשרת אליו או מציקה בהודעות זה סתם שורט אותי במוח
אנונימית
לפי דעתי זה בסדר גמור להתגעגע ותנסי להתרכז בעצמך מדי פעם ולא לחשוב איך הוא כל שניה או לבדוק את הטלפון כל דקה, זה רק סימן שאת אוהבת בו ברמות שאת מתגעגעת ככה