8 תשובות
בדייט הראשון. הייתי בת 16 והוא 18
אנונימית
ב4.6.18
זה לא היה בדיוק דייט היינו ידידים טובים
הפרש של 4 חודשים
גיל 11
0 דייטים
היינו באותו גיל
הייתי בת 14, והוא גם
החבר הראשון שלי וזה לא היה ממש דייט אבל בפעם השנייה שנפגשנו אחרי הרבה זמן שהיינו בקטע
שואל השאלה:
אנונימית..
איך הלך לכם אחר כך? כי היה לי מקרה דומה אבל סרבתי לנשיקה, לא כי לא הרגשתי מוכנה, כי פחדתי להביך את עצמי
אנונימית
לא בדיוק בדייט (נפגשו רק שנינו בתור ידידים כדי ללמוד)
והוא גדול ממני בכמעט שנה
אני הייתי בת 17 והוא בן 18, בדייט השני התנשקנו