התחברות הרשמה

קטע כתיבה שלי, אשמח אם תביעו דעתכם.

היא לוחשת
כי כבר מאס קולה
היא צוחקת
כתחליף לשתיקה
היא עונדת לצווארה רצועת מילים
ומהדקת כל מילה כסורגים
היא שכחה את התפילות
כי איש לא שמע אותן
היא דרכה על החרבות
כי איש לא רואה אותן
היא רקמה על כל הפצעים פרחים
וחיכתה שהבד ייקרע
היא שברה את השתיקה על ידי זיוף צרוד אחד ונאנחה
מי שהכיר אותה חשב שהיא סוערת
אך היא מעולם לא בכתה
24 בפברואר 2020, 11:42
כתיבהחוות דעתביקורת    
2 תשובות
אבקש ממך להלוות לי קצת כישרון
ס
סרומפ
אעאע מושלם
M
Millie___
באותו הנושא:
אוסף שירים שכתבתי להנאתכם, אשמח אם תביעו דעתכם
כתבתי שיר ראפ, תביעו דעה
קטע כתיבה שאני רשמתי אשמח אם תביעו את דעתכם
בן כמעט 14, כתבתי בית אחד ופזמון לשיר ואשמח אם תביעו דעה
כתבתי קטע כתיבה קצר; פריקה אשמח את החוות דעת שלכם.
כתבתי טקסט (לשון זכר) תביעו דעה 3>
זו פריקה שכתבתי, לקח לי הרבה זמן לפרסם פה, אני ממש אשמח אם תביעו דעה
אשמח אם תביעו את דעתכם בעניין..
תביעו את דעתכם על הכתיבה
סוג של פריקה/כתיבה - אשמח לחוות דעת
כתיבה שלי, אנשים שאוהבים לקרוא אשמח לחוות דעת לומר לי אם זה ריגש או נגע קצת ?