8 תשובות
כן את פשוט פתוחה איתה. מה שלי לא יקרה לעולם.
כן, את סומכת עליה, כיף לך לדבר איתה..
הגיוני מאוד גם אני ככה עם המורה שלי לספרות
כן לפעמים יש מורים שאתה מרגיש ככה כלפיהם
כן בטח היו לי מורים כאלה
גם לי יש מורה כזה