10 תשובות
שואל השאלה:
עם אני יושבת בשמש זה טוב?
עם אני יושבת בשמש זה טוב?
אנונימית
שבי בצל ותנוחי.
שואל השאלה:
בכל מקום שאני נמצאת יש שם
בכל מקום שאני נמצאת יש שם
אנונימית
שואל השאלה:
אני יכולה להתייבש היום?
אני יכולה להתייבש היום?
אנונימית
נראה שאת בלחץ מישהו יכול להיות?
תנסי לשתות מים ולאכול משהו מתוק
אנונימי
שואל השאלה:
לא אני לא בלחץ
לא אני לא בלחץ
אנונימית
תתקשרי לאמא ולכי הביתה
תשבי או תשכבי ואם את יכולה, תעצמי עיניים לכמה דקות. אם את לא בבית, תתקשרי למישהו שיכול לעזור לך או לקחת אותך הביתה או משהו כזה
תשבי ותקשרי לאמא או משהו
באותו הנושא: