10 תשובות
שואל השאלה:
עם אני יושבת בשמש זה טוב?
אנונימית
שבי בצל ותנוחי.
שואל השאלה:
בכל מקום שאני נמצאת יש שם
אנונימית
שואל השאלה:
אני יכולה להתייבש היום?
אנונימית
נראה שאת בלחץ מישהו יכול להיות?
תנסי לשתות מים ולאכול משהו מתוק
אנונימי
שואל השאלה:
לא אני לא בלחץ
אנונימית
תתקשרי לאמא ולכי הביתה
תשבי או תשכבי ואם את יכולה, תעצמי עיניים לכמה דקות. אם את לא בבית, תתקשרי למישהו שיכול לעזור לך או לקחת אותך הביתה או משהו כזה
Ta_
תשבי ותקשרי לאמא או משהו