התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על הסיפור שכתבתי?

היה זה בוקר, פשוט בוקר, למה יוסוף צריך לתאר לכם איזה בוקר? לא הציפורים לא צייצו, רק הטוויטר שלו. הוא גלש על הקוד של הפלאפון שלו עם האצבע וקרא את מה שאישתו חדווה כתבה לו. "יוסוף! יש לי וידוי!"
"איזה וידוי?" הוא כתב.
"אני..." היא כתבה, מתנשפת, טוב, לא מתנשפת כי הוא לא יכל לראות אותה, אבל כן. "אני לא קניתי את החלב במקרר." יוסף כמעט נפל מהמיטה ופתח את הראש, הסנטר שלו נפל כמו פסנתר שנופל מקומה תשיעית, והוא קפץ על רגל אחת בהיסטריה. "מה? אז מי קנה את החלב במקרר?!"
"אני לא יודעת."
"את משקרת!"
"אני לא!" הוא דמיין אותה מתנשפת באימוגים שוב. "לך תראה!"
ויוסוף הלך לראות, הוא פתח את המקרר, והיה שם חלב. כן, חלב אמיתי, לא צורה של חזה מניק, חלב תנובה! יוסוף נבהל, וסגר את המקרר. הוא רץ לחלון, הוריד את הנעליים שלו וקפץ יחף לקץ של חייו. כן, כי לא בכל יום אתם מגלים חלב שלא קניתם במקרר. היזהרו ילדים. וזה מוסר השכל.
הסוף.
5 במרץ 2020, 00:04
ביקורתחוות דעתספריםקריאה    
2 תשובות
לא קראתי הכול אבל אני חושב שהוא טוב
אנונימי
אוי זה גרוע משעמם ואין פה משהו מעניין
אנונימי
באותו הנושא:
כתבתי סיפור, תגידו לי מה אתם חושבים.
עכשיו ראיתי כתבה שעושים בגנים שעת סיפור עם דראג קווין מה אתם חושבים על זה?.
אפשר לקבל ביקורת על הסיפור שלי שכתבתי?
מה דעתכם על הסיפור שכתבתי?
מה דעתכם על הסיפור שכתבתי?
מה דעתכם על הסיפור שכתבתי?
מה אתם חושבים על מה שכתבתי? *סיפור אמיתי*
כתבתי סיפור, אתם יכולים לכתוב לי מה אתם חושבים עליו?
מה דעתכם על הסיפור שכתבתי? אשמח לביקורת בונה ^-^
מה דעתכם על הסיפור הקצר שכתבתי
מה דעתכם על הסיפור שכתבתי?