5 תשובות
השיא שלי היה 9:34
אני אוהבת קוביות שוקולד
שואל השאלה:
צודקת עדיף
עזבו אתכם קוביות הונגריות וקוביות שוקולד

קוביה הונגרית שאחרי שאתה פותר אותה, אתה יכול לאכול אותה והיא בעצם קובית שוקולד הונגרית.
זה הדבר
שואל השאלה:
200iq right here guys