5 תשובות
כן
קפיצה זו קפיצה
שאתה קופץ בחבל יש תזוזה גם של הידיים אבל חוץ מזה בעיקרון אם אתה קופץ ככה אני מאמין שכן
הגוף לא ממש יודע לזהות מתי את קופצת עם חבל ומתי לא
אז כמו שכבר אמרו, קפיצה זו קפיצה
אני חושב שזה ישרוף אבל לא את אותה בגלל שמעצם החזקת החבל והסיבוב של היד זה גם שורף ושריפת קלוריות זה ממש קשור לעליית הדופק ככל שהדופק יותר גבוה במאמץ תשרפי יותר