2 תשובות
אני חושבת שאנשים צריכים לדאוג יותר לסביבה ולכדור הארץ, להשתדל לזהם כמה שפחות, להשתמש כמה שפחות בפלסטיק ובנייר ולנסות להשפיע על ממשלות(בכל העולם) לעשות צעדים למען הסביבה.
במוסך להפסיק התעללות בבעלי חיים- דברים כמו ציד לא חוקי, באפריקה למשל צידיים לוקחים מקרנפים את הקרניים ולוקחים מפילים את השנהבים שלהם.
להבין שמשבר האקלים באמת קיים ושהוא ישפיע גם עלינו, ופשוט בני אדם צריכים להבין שהם לא היחידים בכדור הארץ ושגם לבעלי החיים מגיע ויש זכות לחיות פה
במוסך להפסיק התעללות בבעלי חיים- דברים כמו ציד לא חוקי, באפריקה למשל צידיים לוקחים מקרנפים את הקרניים ולוקחים מפילים את השנהבים שלהם.
להבין שמשבר האקלים באמת קיים ושהוא ישפיע גם עלינו, ופשוט בני אדם צריכים להבין שהם לא היחידים בכדור הארץ ושגם לבעלי החיים מגיע ויש זכות לחיות פה
שאנשים לא יאכלו חיות
באותו הנושא: