8 תשובות
תמשיכי ותצליחי
שואל השאלה:
יש מצב לגבי מה שאמרת שהפסקתי קצת בין תרגיל לתרגיל לא היה לי מושג שזה משפיע
ולגבי תזונה אני כאילו לא יודעת אני בכללי לא אחת שאוכלת מלא ולא אוהבת ככ שוקולד ומתוקים וזה (לא בקטע של בשביל ירידה במשקל) אבל כאילו לא שינית ככ משהו מרגיל כאילו מה אני אמורה לשנות כאילו על מה להקפיד מה לאכול ומה לא?
יש מצב לגבי מה שאמרת שהפסקתי קצת בין תרגיל לתרגיל לא היה לי מושג שזה משפיע
ולגבי תזונה אני כאילו לא יודעת אני בכללי לא אחת שאוכלת מלא ולא אוהבת ככ שוקולד ומתוקים וזה (לא בקטע של בשביל ירידה במשקל) אבל כאילו לא שינית ככ משהו מרגיל כאילו מה אני אמורה לשנות כאילו על מה להקפיד מה לאכול ומה לא?
אנונימית
כל גוף הוא שונה. זה שלאדם מסויים יש תוצאות אחרי 18 יום לא אומר שלך יהיו- גם אם את עושה הכל בסדר.
את חייבת לשמור על תזונה נכונה ומאוזנת כי אם לא, לא תראי תוצאות.
ו18 יום זה ממש מעט זמן, אל תצפי לראות תוצאות מהר כי לרוב מה שבא מהר גם הולך מהר. תפתחי לעצמך הרגלים נכונים ותמשיכי להתאמן ובסוף תקבלי תוצאות שישמרו לטווח הארוך.
את חייבת לשמור על תזונה נכונה ומאוזנת כי אם לא, לא תראי תוצאות.
ו18 יום זה ממש מעט זמן, אל תצפי לראות תוצאות מהר כי לרוב מה שבא מהר גם הולך מהר. תפתחי לעצמך הרגלים נכונים ותמשיכי להתאמן ובסוף תקבלי תוצאות שישמרו לטווח הארוך.
לי לא ממש היו תוצאות. דבר נוסף לא יודעת איזה אימון את עושה אבל קחי בחשבון שזה לא מספיק לעשות את אותו סרטון שרשום עליו אתגר אלא יש לה תוכניות מסודרות באתר שלה של כמה סרטונים יכול להיות שגם בגלל זה את לא רואה תוצאות
קישורים מצורפים:
אני בטוחה במאה אחוז שלא היית בגרעון קלורי
לא אכלת מספיק חלבונים
לא עשית אימוני compound moves
ולא הרמת משקולות מספיק כבדות
אני צודקת?
לא אכלת מספיק חלבונים
לא עשית אימוני compound moves
ולא הרמת משקולות מספיק כבדות
אני צודקת?
שואל השאלה:
אממ לא מה הקשר חח?
אממ לא מה הקשר חח?
אנונימית
מה מה מהקשר? אי אפשר להרזות רק מאימון בלבד. אם את צורכת יותר מדי קלוריות הגוף לא ירזה. אם את לא אוכלת מספיק חלבון את לא תראי חיטוב. ואי אפשר לאמן נקודתית רק את הבטן ולאבד שם שומן אין דבר כזה צריך לאמן את כל הגוף אימוני כוח. מה בדיוק לא קשור פה?
שואל השאלה:
דבר ראשון לא אמרתי שאין קשר פשוט שאלתי מה הקשר בין לדוגמא הרמת משקולות כבדות לזה שאני לא רואה תוצאות
לא אמרתי שאין קשר פשוט שאלתי איך זה קשור כי באמת לא ידעתי חח
אבל האמת שאני לא יודעת מה עוד לעשות בשביל להתחטב חוץ מאימונים כאילו נגיד מבחינת תזונה מה לאכול וכזה או מה עוד חוץ מאמונים אני יכולה לעשות בשביל להתחטב... (אני לא רוצה לרדת במשקל אני רוצה להתחטב)
אני אשמח שתסבירי לי אם את רוצה
ודוגמה שכתבת גרעון קלורי ואימוני compound moves אין לי מושג מה זה...
דבר ראשון לא אמרתי שאין קשר פשוט שאלתי מה הקשר בין לדוגמא הרמת משקולות כבדות לזה שאני לא רואה תוצאות
לא אמרתי שאין קשר פשוט שאלתי איך זה קשור כי באמת לא ידעתי חח
אבל האמת שאני לא יודעת מה עוד לעשות בשביל להתחטב חוץ מאימונים כאילו נגיד מבחינת תזונה מה לאכול וכזה או מה עוד חוץ מאמונים אני יכולה לעשות בשביל להתחטב... (אני לא רוצה לרדת במשקל אני רוצה להתחטב)
אני אשמח שתסבירי לי אם את רוצה
ודוגמה שכתבת גרעון קלורי ואימוני compound moves אין לי מושג מה זה...
אנונימית
באותו הנושא: