3 תשובות
לדעתי תספרי לו על הרגשות שלך.
אבל ליפני זה, תשאלי מה קרה, למה הוא עצבני עלייך בזמן האחרון, תשאלי אם עשית משהו.
שואל השאלה:
^אני לא רוצה לספר לו על הרגשות שלי כרגע , אין לי בעיה להתחיל עם אנשים וכל זה שלא תביני לא נכון ..
אבל אני רוצה לראות אם אני אסתדר איתו גם אחרי הקורונה אחרי שהתקרבנו עוד ..
אנונימית
אז פשוט תשאלי אותו אם הוא כועס עלייך בדרך כלשהי, קודם כל צריך שתיהיו במצב שהחברות שלכם בסדר.