2 תשובות
מבחינה קלורית יש בזה קלוריות יחסית די לא הרבה כזה
מבחינה תזונתית זה ממש בריא ויש בזה המון סיבים תזונתיים
ככה שקלוריות לא אמורות להפריע לך
מבחינה תזונתית זה ממש בריא ויש בזה המון סיבים תזונתיים
ככה שקלוריות לא אמורות להפריע לך
קוואקר ככה? למה את מתכוונת - דייסה, גרנולה, מה?
אני נוטה לחשוב שאכלת גרנולה קנויה וזה לא משהו כי מוסיפים לזה מלאא סוכר וחומרים משמרים שאת פשוט לא צריכה להכניס לגוף שלך, שיבולת שועל זה מאוד בריא וגם גרנולה, פשוט כזאת שהיא ביתית ויש בה רק דברים טבעיים, בדרך כלל בגרנולה יש גם שקדים, אגוזים, גרעיני דלעת וכו שהם כולם מאוד בריאים. מומלץ להכין בבית, קל וכיף ויוצא מאוד טעים רק תורידי טיפה מהכמויות של השמן והדבש שאומרים לשים.
אני נוטה לחשוב שאכלת גרנולה קנויה וזה לא משהו כי מוסיפים לזה מלאא סוכר וחומרים משמרים שאת פשוט לא צריכה להכניס לגוף שלך, שיבולת שועל זה מאוד בריא וגם גרנולה, פשוט כזאת שהיא ביתית ויש בה רק דברים טבעיים, בדרך כלל בגרנולה יש גם שקדים, אגוזים, גרעיני דלעת וכו שהם כולם מאוד בריאים. מומלץ להכין בבית, קל וכיף ויוצא מאוד טעים רק תורידי טיפה מהכמויות של השמן והדבש שאומרים לשים.
באותו הנושא: