התחברות
הרשמה
קשה לי להרדם בלילות, ואני נשאר מאוחר ער בגלל שאני לא מצליח להרדם ,יש מצב שזה בגלל הבידוד??
27 באפריל 2020, 21:47
שינה
תשובה אחת
נראה לי נדפקו לך השעות שינה גם אצלי זה ככה
נ
נועההה :)
באותו הנושא:
בימי שישי בלילה אתם נשארים עד מאוחר כי אין מחר לימודים?
אני לא מצליחה להרדם ואני בכלל לא עייפה שווה לעשות לילה לבן?
זה ממש רע אם אני הולכת להרדם עם אוזניות שמחוברות לטלפון כל הלילה? כאילו הטלפון נשאר דלוק לא ממש לידי על מצב טיסה...
לא ישנתי כל הלילה ואני צריך להיות ער היום כל היום איך לא להרדם?
בשבוע שבועיים האחרונים נורא קשה לי להרדם בלילה, זאת סיטואציה כזאת שאני פשוט נכנסת למיטה ב12 בלילה ולא מצליחה להרדם
לא ישנתי כל הלילה לא הצלחתי להרדם אני מתה מעייפות עכשיו מה לעשות?
אני מנסה להרדם ואני לא מצליחה, נכון הרהיטים עושים רעשים בלילה אז זה מפחיד אותי אבל אז התחלתי קצת להרדם ואז הרגשתי כאילו
לקח לי כמה שעות להרדם וגם עד שנרדמתי קמתי עכשיו באמצע הלילה ואני לא מצליחה להרדם שוב /: למה אתם ערים?
איך נשארים ערים כל הלילה כדי לסדר את שעות השינה? אני רוצה להרדם ב7,8 ככה.
אני ישנתי משעה 7 בערב עד 12 בלילה ואני לא מצליחהה להרדם אני לא עייפה בשיט
אני לא מצליחה להרדם בלילה כבר שבוע בגלל זה..