4 תשובות
יופי זה דבר מושך אין מה לעשות ויש לך כמה אופציות הראשונה תעשי את עצמך הכי יפה שתוכלי ואת יכולה.. והשנייה היא שאת יכולה לא להכיר להם אותה עד כמה רחוק שתוכלי ככה שלא יקרה פה טעות
מה זה תעשי את עצמך הכי יפה שתוכלי?^
זה נשמע לך הגיוני להגיד דבר כזה?
תקשיבי פשוט תדברי עם אחותך על זה או עם החברים שלך ..
עדיף שתדברי על זה עם החברים שלך , והכי טוב שתלמדי לאהוב את עצמך כמו שאת כי את יפה ומדהימה ואני אפילו לא צריכה לראות אותך בשביל להגיד לך את זה , ברגע שתואהבי את עצמך את תגיעי למצב שאת לא מקנאה בה אלה מפרגנת לה ושמחה שהיא יפה .
אוקי אז האמת שאני במצב קצת דומה כאילו גם לי יש אחות (היא לא קטנה ממני אבל בסדר) והיא יותר יפה ממני ויותר רזה וכולי קיצר היא העדיפה על בנים מפני שתינו. אני לא מקנאה בא על זה או משהו להיפך אני ממש מפרגנת לה על זה ואני כאילו ממש מתגאה בה וזה. כאילו גם אם יתחילו איתה בנים וזה שכאילו אני רציתי אני אהיה עם זה בסדר כי אין לי מה להיות מופתעת היט בכל זאת היפה יותר מבין שתינו. אבל בכל זאת אולי אני פשוט אפגש עם חברים שלא מכירים אותה ולא אביא אותם הביתה ירק כשאני ארגיש בטוחה שהם לט ילכו ישר אליה וכולי זה אני אביא אותם הביתה. מציעה גם לך. תראי קודם שהם נאמנים וזה ואז תביאי אותם.