6 תשובות
מאיזו בחינה את לא מסוגלת?
שואל השאלה:
אני מרגישה שאני רוצה להקיא
כאילו שאני מפוצצת
ולא אכלתי כבר יומיים
אני מרגישה שאני רוצה להקיא
כאילו שאני מפוצצת
ולא אכלתי כבר יומיים
אנונימית
מה לגבי לחם או משהו פשוט יותר? את ממש מרגישה שאת עומדת להקיא? תנסי לאכול בכל זאת
אולי זה וירוס? הפרעת אכילה? אולי זה בגלל שלא אכלת הרבה זמן? יש לי בחילות בזמן אז נראה לי שכדאי לך לאכול פרוסת לחם כי זה קצת מוריד את ההרגש הרעה. תשתדלי לאכול דברים יבשים, בעיקר אגוזים כי הם נותנים הרבה אנרגיה! תאכלי לאט לאט ותזכרי שהכול יהיה בסדר, אל תדאגי! :))
שואל השאלה:
ניסיתי לאכול פסטה ולא הצלחתי
ניסיתי לאכול פסטה ולא הצלחתי
אנונימית
יכול להיות שיש לך בעיה רפואית כלשהיא? זה באמת לא בריא לא לאכול כל כך הרבה זמן. תתחילי עם משהו קטן שמתעכל בקלות, נגיד לחם או פסטה
באותו הנושא: