13 תשובות
?
היי
היי יו
שואל השאלה:
אתן ראיתן תוצאות? התחטבתן? מאיזו נקודה התחלתן? במטרה של לרדת במשקל או להתחטב?
אתן ראיתן תוצאות? התחטבתן? מאיזו נקודה התחלתן? במטרה של לרדת במשקל או להתחטב?
אנונימית
שואל השאלה:
ואם אני רוצה להתחטב אז לא לעשות את
הסרטונים של הdo this everyday to lose weight?
ואם אני רוצה להתחטב אז לא לעשות את
הסרטונים של הdo this everyday to lose weight?
אנונימית
אוקי סורי שלקח לי זמן לענות
אני התחלתי מנקודה שאני רזה אני רק רציתי להתחטב אז כמו שאמרת לא עשיתי תסרטון הראשון כי הוא לירידה במשקל את יכולה לבחור אני לפעמים עשיתי אותו לפעמים לא תלוי בכוח שלי ראיתי תוצאות הייתי עם סוג של בטן שטוחה ועכשיו התחלה של פס במטרה של להתחטב
אני התחלתי מנקודה שאני רזה אני רק רציתי להתחטב אז כמו שאמרת לא עשיתי תסרטון הראשון כי הוא לירידה במשקל את יכולה לבחור אני לפעמים עשיתי אותו לפעמים לא תלוי בכוח שלי ראיתי תוצאות הייתי עם סוג של בטן שטוחה ועכשיו התחלה של פס במטרה של להתחטב
עשיתי את האתגר נטו כדי לבדוק אם הוא עובד..
הוא כן חיטב אותי והוא הבליט את הפס שהיה לי בבטן.. ממליצה
הוא כן חיטב אותי והוא הבליט את הפס שהיה לי בבטן.. ממליצה
שואל השאלה:
סבבה תודה :) כיף לכן שהתחטבתן זאת הפעם השנייה שאני עושה את התוכנית אימונים הזאת ולא ראיתי פס כל כך.. אני אנסה לעשות אותו כמה ימים אחרי שאסיים את האתגר שוב וכשזה יעבוד אעבור לאתגר אחר :)
סבבה תודה :) כיף לכן שהתחטבתן זאת הפעם השנייה שאני עושה את התוכנית אימונים הזאת ולא ראיתי פס כל כך.. אני אנסה לעשות אותו כמה ימים אחרי שאסיים את האתגר שוב וכשזה יעבוד אעבור לאתגר אחר :)
אנונימית
אם זאת הפעם השנייה אולי האתגר לא בנוי אלייך תנסי אתגרים אחרים או עוד סוגים
שואל השאלה:
זה לא קשור, בפעם הראשונה לא כל כך שמרתי על תזונה נכונה וזאת הפעם השנייה שלי ואני שומרת ואני כן רואה תוצאות.. חוץ מזה האתגר הזה ממש נוח לי, אני חושבת שאמשיך איתו
זה לא קשור, בפעם הראשונה לא כל כך שמרתי על תזונה נכונה וזאת הפעם השנייה שלי ואני שומרת ואני כן רואה תוצאות.. חוץ מזה האתגר הזה ממש נוח לי, אני חושבת שאמשיך איתו
אנונימית
שואל השאלה:
ועוד שאלה, עשיתן חימום לפני?
ועוד שאלה, עשיתן חימום לפני?
אנונימית
אני לא עשיתי אבל זה ממש חשוב לעשות
(סורי על התגובה הקודמת חשבתי שהשקעת לגמרי גם בתזונה וגם בכושר ולא ראית תוצאות עכשיו הבנתי)
(סורי על התגובה הקודמת חשבתי שהשקעת לגמרי גם בתזונה וגם בכושר ולא ראית תוצאות עכשיו הבנתי)
שואל השאלה:
חחח הכל טוב, אני לא הסברתי את עצמי ברור אז הכל מובן
חחח הכל טוב, אני לא הסברתי את עצמי ברור אז הכל מובן
אנונימית
באותו הנושא: