3 תשובות
הכי מומלץ בבוקר ושהערב
הכי מומלץ לדעתי בבוקר (שש כזה) כי ממש קריר
ולפעמים גם בערב,אבל אנחנו כבר בקיץ אז לא..
והכי פחות מומלץ בצהריים כי ממש חם.
ולפעמים גם בערב,אבל אנחנו כבר בקיץ אז לא..
והכי פחות מומלץ בצהריים כי ממש חם.
זה לא משנה באיזה שעה את עושה (מבחינה פיזית),
כל עוד את עדיין ישנה טוב ומספיק זמן.
את יכולה לעשות לפני ואחרי אוכל, זה באמת לא משנה כי הגוף ישרוף אותה כמות קלוריות.
אם התכוונת מבחינת זמן מומלץ לנוחות, אני ממליצה לעשות בערך בשבע וחצי, ככה אני עושה, עד שיונה וחצי בערך. יותר קריר בחוץ ואין ממש אנשים
כל עוד את עדיין ישנה טוב ומספיק זמן.
את יכולה לעשות לפני ואחרי אוכל, זה באמת לא משנה כי הגוף ישרוף אותה כמות קלוריות.
אם התכוונת מבחינת זמן מומלץ לנוחות, אני ממליצה לעשות בערך בשבע וחצי, ככה אני עושה, עד שיונה וחצי בערך. יותר קריר בחוץ ואין ממש אנשים
באותו הנושא: