7 תשובות
כי גוגל זה חר*
לאלא. הגוגל הוא לא רופא. אם אתה לא מרגיש טוב לך לרופא. הגוגל סתם מלחיץ!!
פחדים זה מה שיש לך
לפי דעתי גש לרופא
מאיפה אנחנו יודעים אם זה מה שיש לך, זה לא קשור אבל יכול להיות שיש לך סרטן.
אנונימית
לא , זה מראה סתם כתבות על מחלות , וכותבים הרבה על זה
הגוגל מגזים ברוב הפעמים חח..