3 תשובות
חיחי אל תילחצי משטויות הכל בסדר מקסימום אם הם ישאלו תעני להם
אל תלחצי הכל טוב.
אין על מה לצחוק עלייך עם זה. ומי שצוחק אידיוט
אל תלחצי הכל טווב עשית את העבודה שלך וגם אם יצחקו שימי פס כנראה שאותם צוחקים אין להם ממש מה לעשות בחיים אז הם משתעשעים על חשבון אחרים 3>