5 תשובות
לא, זו שמחה על כישלון או נפילה של מישהו אחר
לא, זה שמחה על חשבון מישהו שקרה לו משהו רע או שהוא עצוב
שמחה לאיד זה שמחה על זה שקרה למישהו אחר משהו רע
לא
שמחה לאיד זה לשמוח כשקורה למישהו משהו רע, נגיד אם אני אשמח שילדה שאני לא אוהבת מחליקה ונופלת או משהו
באותו הנושא: