4 תשובות
בשום מקום- למה לאסור? שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה
שואל השאלה:
זה לעבודה שלי.. חח.. אני צריכה שתזרמו
זה לעבודה שלי.. חח.. אני צריכה שתזרמו
אנונימית
הלוויות, מקומות ממשלתיים שבטח כבר אסור בהם
בתי קברות? מקומות שקשורים למוות של אנשים, אנדרטות וכולי.. מהסיבה הפשוטה שזה פשוט לא מכבד..
באותו הנושא: