11 תשובות
אני יחסית גבוה 1.82 ובנות ממש נמוכות זה קצת יפריע לי
שואל השאלה:
זה מן הסתם מפריע.. לא הכי נוח.. אבל יש לך רגשות אליה אתה באמת תפסול?
אנונימית
אני לא יודע כי בשבילי גם במשיכה זה פחות אבל דווקא רוב הבנים מעדיפים נמוכות אז אל תתבאסי
ממש לא בחיים אני לא אפסול על גובה. הפוך אני מעדיף נמוכות
נמוכות זה הכי יפה! (אני בת אבל עדיין)
1.58 פחות מזה נראלי פוסל
אבל זה ממש תלוי בה
כן אבל אני 1.88 ובנות נמוכות (1.55 נגיד) זה כאילו אני אבא שלהן
לא
הלוואי שהייתי נמוכה , באמת שנמוכות זה מדהים ורוב הגברים שאני מכירה מעדיפים נמוכות על גבוהות
שואל השאלה:
גם אם זה להיות מתחת ל1.50?
אנונימית