6 תשובות
כן
אנונימית
שואל השאלה:
מה אני אמורה להגיד לרופא שלי שפשוט אני רוצה הפניה לפסיכולוג? לא צריך להסביר לה למה וזה
מה אני אמורה להגיד לרופא שלי שפשוט אני רוצה הפניה לפסיכולוג? לא צריך להסביר לה למה וזה
אנונימית
כן
אנונימית
אתה יכול ללכת לפסיכולוג גם בלי הפניה אבל אז כל התשלום עליך ואין לך הטבות. עדיף דרך הקופת חולים.
כן
אם אני לא טועה אני גם הוצאתי דרך קופת חולים
אם אני לא טועה אני גם הוצאתי דרך קופת חולים
כן
באותו הנושא: