התחברות הרשמה

נהייתי אובססיבית ואני לא יודעת איך לצאת מזה..

אני בדיאטה כבר 3 חודשים בערך ובשבוע האחרון ממש קשה לי ואני אוכלת לא בריא כל כך...
אכלתי היום
ארטיק 50 קלוריות
פלפל 1
עגבניה 1
וקינוח גדול מוופל בר עם מלא שוקולד-אני וחברה עשינו חצי חצי איזה 1000 קלוריות ניראלי לפחות!
בבוקר עשיתי הליכה של 6 וחצי קילומטר
ואחרי הקינוח הלכתי 8.5 קילומטר
עוד כמה אני יכולה לאכול היום בלי להשמין? בבקשה תענו! נהייתי אובססיבית
18 ביוני 2020, 18:07
ירידה במשקלהפרעות אכילהאובססיביות    
תשובה אחת
כמה את שוקלת?
ה
הכי אייקונית בסטיפס
באותו הנושא:
נהייתי אובססיבית למישהו מפה ואני יודעת שזה גרוע איך להפסיק?
נהייתי אובססיבית לאוכל
נהייתי יותר מידי אובססיבית לחבר שלי
אמא שלי נהייתה אובססיבית רצח...
מאז שרזיתי שתי קילו בלי כוונה נהייתי אובססיבית לגביי המשקל שלי. נהיה לי רווח ממש ברגליים ואני אוהבת את עצמי ככה אבל
נהייתי ממש אובססיבית למה שאני אוכלת
כשאני רואה סדרה ומתמכרת אליה אני נהיית ממש אובססיבית לסדרה הזאת , מה לעשות ?
רק אני נהייתי אובססיבית לקבלת התראות כאן וכל שנייה מרעננת?
נהייתי אובססיבית בטירוף אליו, איך להפסיק להיות אובססיבית אליו?
מרגישה שנהיית אובססיבית לחבר - לא יודעת אם אני מגזימה או לא
אוף, אני נהייתי אובססיבית לחבר שלי, זה לא עושה לי טוב, איך להפסיק את זה?