אני בדיאטה כבר 3 חודשים בערך ובשבוע האחרון ממש קשה לי ואני אוכלת לא בריא כל כך... אכלתי היום ארטיק 50 קלוריות פלפל 1 עגבניה 1 וקינוח גדול מוופל בר עם מלא שוקולד-אני וחברה עשינו חצי חצי איזה 1000 קלוריות ניראלי לפחות! בבוקר עשיתי הליכה של 6 וחצי קילומטר ואחרי הקינוח הלכתי 8.5 קילומטר עוד כמה אני יכולה לאכול היום בלי להשמין? בבקשה תענו! נהייתי אובססיבית