8 תשובות
אם זה בקבוצה..
אז זאת אומרת שהם מצלמות על דף או משהו את השם שלך בדרך יצרתית ולפעמים זה עם הבנות שמצלמות!
סיין וזה לעשות.. נגיד להיצטלם.. עם פתק שרשום שרון ואז שמיים לנושא..
זה משהו כותב על דף קטן או על היד את השם שלך יפה כזה ומצלם את עצמו ומעלה את התמונה:) וזה סיין
שמישהו מצלם את עצמו עם פתק עם השם שלך
שמישהו מצלם את עצמו עם נייר שכתוב את השם שלך ומעלה לאינטרנט (:
זאת תמונה שמישהו רושם לך משהו על פתק ומצטלם על הפתק
זה משהו כותב על דף קטן או על היד את השם שלך ומצלם את עצמו ומעלה את התמונה..
שמישהו ירשום את השם שלך ויצלם את עצמו ויעלה לאינטרנט.
באותו הנושא: