5 תשובות
זה משהו שצריך לבדוק
מניחה שאם זה ככה כבר שנים זה כי הגוף כבר התרגל, אז לא בהכרח זה משהו מלחיץ חס וחלילה.. אבל תמיד טוב לבדוק, מה אכפת לך
מניחה שאם זה ככה כבר שנים זה כי הגוף כבר התרגל, אז לא בהכרח זה משהו מלחיץ חס וחלילה.. אבל תמיד טוב לבדוק, מה אכפת לך
אני חושבת שזה בגלל שיש לך קייבה יותר קטנה,זה בסדר. אבל שימי לב לא לרדת במשקל כי זה יכול להיות לא טוב
יש הרבה הזוים בעולם
שואל השאלה:
אני בת 16 ואני ככה מגיל 7,8
אני בת 16 ואני ככה מגיל 7,8
יש סיכוי
אני במקומך הייתי בודקת את זה
אני במקומך הייתי בודקת את זה
באותו הנושא: