8 תשובות
כנסי לבידוד תתקשרי למשרד הבריאות ותזמיני תור לבדיקת קורונה
אנונימית
משטרה
אם תדווחי הם כנראה יחטפו קנס
למשרד הבריאות את יכולה לפנות לדעתי
שואל השאלה:
אני לא הייתי בשעות שהוא היה אבל עדיין אנשים שהיו שם היו צריכים להיכנס לבידוד
להזמנת תור אני חושבת שאת צריכה לפנות לרופא שלך שיתן לך הפניה אבל קודם חשוב שתתיעצי עם משרד הבריאות האם להיכנס לבידוד
אנונימית
משטרה נקודה
העובדים שם ממש לא אחראים
אנונימית
גם לפי דעתי משטרה בגלל אנשים כאלה יש גל שני עלו 700 + חולים היום .
אנונימית