7 תשובות
גם לי נמאס
וגם מהחפירות על גזענות
אני פשוט לא קוראת יותר חדשות ...
הבעיה היא שהתקשורת מנפחת הכול ומנסה להפחיד את הציבור ולרוב גם משקרת.
מספר המונשמים לא יורד, הוא עולה. הסיבה שהוא עולה בקצב איטי הוא שהיה שינוי במדיניות, ועכשיו פחות מחברים אנשים למכונות הנשמה מבעבר.
תסתכל על מספר החולים הקשים - הוא עולה, ובמהירות. ותסתכל סביבך - המון אנשים שאני מכירה בבידוד, אני מכירה גם כמה שחלו בקורונה... אנחנו בגל השני, ולא עושים כלום. זה מה שמפריע לי.
שואל השאלה:
מספר המונשמים ירד מ30 ל25
ומה את מעדיפה לגרום לעוד סגר שיגרם לאנשים למות מרעב ולדיכאון ויגרום לכלכלה לקרוס יותר ממה שהיא או שנלמד לחיות עם הקורונה כמו שאנחנו חיים עם עוד מיליון ואחת מחלות בעולם הזה?
אנונימי
בטח שאני לא רוצה עוד סגר, אף אחד לא יעמוד בזה.
אבל עוד הגבלות, כן
שואל השאלה:
לא צריך בכלל הגבלות, פשוט צריך לתת לכולם להידבק בשביל שנגיע לחסינות עדר ולהגן על הזקנים וחוליים כרוניים וזהו
אנונימי
לא, לא רעיון טוב.
קודם כל, איך בכלל נגן על קבוצות הסיכון? המשפחות שלהם כן כנראה ייחשפו לאנשים חולים אם לא יהיו הגבלות. אתה רוצה לבודד אותם מהמשפחות שלהם?
והזקנים. אתה רוצה שהם לא ייפגשו עם המשפחה שלהם? לא אמרת קודם שאתה לא רוצה סגר שיגרום לדיכאון? אתה לא יכול לבודד פשוט אנשים מסוימים מהמשפחה שלהם, זה אכזרי.

אנחנו לא מכירים את המחלה מספיק, אנחנו לא יכולים לתת להמון אנשים להידבק ולקוות לטוב. אין לנו מושג מה יקרה אם לא יהיו הגבלות בכלל.