6 תשובות
אני גם ככה כבר איזה שבוע וחצי
שואל השאלה:
אני לא רוצה להשמין אבל אני גם לא עושה את זה בכוונה אני לא מרעיבה את עצמי נגיד מה שאני אכלתי היום זה בבוקר שתיתי שוקו וחביתה ובצהריים בערך אכלתי אורז ובערב הלכתי עם חברות לגולדה אבל בכללי אני אוכלת אולי 2 ארוחות ביום בקושי וזה בגלל שאני לא רעבה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מרעיבה את עצמי בכוונה אני פשוט לא רעבה וירדתי מזה גם2 קילו..
אנונימית
ואי תאכלי מה את עושה
אנונימית
אולי תנסי לאכול דברים קלים שיש בהם מלא קלוריות?כמו למשל אגוזים או לשתות שיקיים שיש בהם גם אגוזים ופירות זה ממש קליל ולא משביע
גם אני ככה