6 תשובות
לא נורא מותר פעם ב
מותר פעם ב .. זה ממש לא נורא
וכן זה משמין אבל אם אכלת אחד אז זה בסדר כולה אחד..
לא מפתאום תאכלי מידי פעם משמין זה בסדר לגמרי
כן אבל אם פעם ב אז זה בסדר מותרלך
אחד לא כנראה גם לא שתיים ואגיד גם שלוש.
תלוי בכמות בגודל שלו שזה נגזר של כמות
ואיך עשו אותו יש שמורחים עליו חמאה ושמן
ובעצם מבצק יחסית דל קלוריות הופך בגלל השמן (גם באופן יחסי) למשמין.
כנ"ל סוג הגבינה שהשתמשו 28% לא דומה ל 0-8% יש בה קצת יותר קלוריות.

אין מה לחשוש כל עוד את יודעת כמה את אמורה לאכול וכמה אכלת, אם את בגרעון זה עדיין בסדר וייחשב כירידה במשקל.