5 תשובות
שמיכה כרית וציפית
למרות שקיץ אז אולי תסתדרי כרגע בלי שמיכה
שואל השאלה:
וואו אבל זה תופס ממש הרבה מקום בתיק, בטוח?
אנונימית
תקחי שמיכה, כרית וציפית.
בטח להשאיר איך תישני?? להשאיר שם לתקופת ההכשרה או טירונות ואז לקחת אין מה לעשות
בטוח, הם מביאים רק מזרון, למדתי את זה על בשרי. חשבתי שיביאו שמיכה וכרית אז הבאתי רק ציפית וסדין והייתה לי טירונות בשיא החורף בסוף ישנתי בשק שינה המגעיל שהם מספקים.
אנונימית
באותו הנושא: