3 תשובות
וואלה לא יודעת איך לעזור. פשוט תשימי קרם הגנה כל פעם שאת יוצאת ותשמרי על עצמך. יש גם מאכלים מסוימים שטובים לעור ומונעים סרטן
קודם כל, זה בסדר לדאוג. אבל לא צריך לתת לזה יותר מידי מקום בחיים שלך.
סרטן זה לא גזר דין מוות זה דבר שני. יש המון אנשים שחלו בסרטן והבריאו וממשיכים הלאה בחיים שלהם.
אין לי יותר מידי מה להגיד לך.... זה פשוט ככה. אנחנו פגיעים וצריך לחיות עם זה..
סרטן זה לא גזר דין מוות זה דבר שני. יש המון אנשים שחלו בסרטן והבריאו וממשיכים הלאה בחיים שלהם.
אין לי יותר מידי מה להגיד לך.... זה פשוט ככה. אנחנו פגיעים וצריך לחיות עם זה..
האמתי שיש תרופה, (הכימותרפיה וההקרנות.)אבל לא התרופה הכי עוזרת בעולם (התרופה הורגת את המחלה,אבל בדרך היא הורגת והורסת מלא דברים. לפעמים נפטרים (מתים) מהתרופה עצמה ולפעמים מחלימים מזה ב''ה לפעמים זה רק דוחה את הקץ.) המון המון בריאות❤ וסוריי אני יודעת של הרגעתיי אני מצטערת❤
באותו הנושא: