23 תשובות
אבקת גיינר ולהתאמן
את רואה את עצמך מדי יום, זה הרבה יותר קשה לשים לב לשינויים במשקל במיוחד אם הם לא מאוד דרסטיים בזמן מאוד קצר
שואל השאלה:
עליתי 3 קילו
הגובה שלי 1.55
אנונימית
ומה המשקל שלך כרגע?
אנונימית
שואל השאלה:
43
הייתי 40
אנונימית
ואת רוצה לעלות עוד?
זה נשמע לי מעט לא בדקתי במחשבון אם זה תת משקל או לא
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא תת משקל
אני לא רוצה לעלות זה פשוט קרה
אף פעם לא עליתי כלכך מהר
אנונימית
אולי עשית דיאטה של פחות מ1000 קלוריות בשנתיים האחרונות?
אנונימית
תקשיבי אין לך מה להיתקע על זה
את בגיל של גביהה והתפתחות בדיוק בגיל שלך בנות מתפתחות והגוף משתנה אז הגיוני מאוד שעלית 3 קילו בזמן קצר אם לא היית עולה זה היה לא בסדר
חוץ מזה שהמשקל שלך ביחס לגובה ולגיל רחוק מאוד מלהיות גבוה ואפילו נשמע ממש מעט
שואל השאלה:
אנונימית ^
בתקופת הבידוד בקושי הייתי אוכלת כי הייתי רק בטלווזיה ובפלאפון ולא הייתי שמה לב איזה חודש וחצי עד שאמא שלי העירה לי על זה והייתי אוכלת פחות מ 1000
אנונימית
זה תלוי גם אם היית אוכלת בריא או כזה רק מסנדוויצים, פיצה, שוקולד, חטיפים, פיצוחים

ובכל מקרה זה הגיוני כי את מתפתחת ואין לך בכלל מה לחשוב על זה אנשים לא רואים את המשקל שלך הם רואים אותך ואם את לא רואה את ההבדל כנראה שאין הבדל
שואל השאלה:
אני בבידוד ירדתי במשקל (גם רואים את זה עליי)
אז אני נורא מפחדת לחזור למשקל שהייתי בו פעם כי אני אוהבת את עצמי את איך שאני עכשיו
אנונימית
באיזה משקל היית פעם?
כי עלית רק 3 קילו אם ירדת משמעותית כאילו ירידה של מעל 10 קילו
את בגיל שאת מתפתחת ואת לא תראי את זה עלייך רק במשקל רואים
אם זה ממש חשוב לך תלכי לדיאטנית שתבנה לך תפריט שמירה על המשקל
שואל השאלה:
פעם הייתי 46 או 47 כזה ואז ירדתי ל 40 ועכשיו חזרתי ל 43
אנונימית
שואל השאלה:
אני מקווה שזה באמת רק מהתפתחות ולא משומן
תודה
אנונימית
אם את לא רואה שינוי אז לא גם אמרת שלא אכלת הרבה
חוץ מזה שגם 46 זה ממש לא הרבה וגם משקל רזה לגובה שלך
43 זה מצוין ממש אל תרדי תשמרי את המשקל
שואל השאלה:
תודה על העזרה
אגב גם אני בת 13 .. תכף 14
אנונימית
כן אני גם ירדתי במשקל כמעט 10 קילו לפני קרוב לשנה ובחודשיים האחרונים עליתי 2 קילו וכל חודשיים הולכת לפגישה עם דיאטנית עם תפריט של שמירת משקל והיא אמרה לי שזה טוב ואם לא הייתי עולה היא הייתה מודאגת כי גם ככה בגיל כזה אמורים רק לעלות ולא לרדת
אני ממליצה לך גם ללכת זה יעזור לך להבין והיא יכולה לתת לך תפריט שיהיה לך בריא וטוב
שואל השאלה:
אני אנסה אני אבקש מאמא שלי יש סיכוי שבאמת נעשה את זה
תודה לך על הרעיון תודה רבה מודה לך
אנונימית
בכיף:)
פשוט גם בלי קשר למשקל לפעמים לא אוכלים מספיק ברזל/שומנים בריאים/חלבונים והיא תבנה לך תפריט לפי מה שאת אוהבת שיהיה הכי בריא בשבילך
דבר ראשון לא רואים ירידה/עלייה של 2-3 קילו וגם את רואה את עצמך במראה כל יום
אם את מנסה לעלות במשקל ורוצה לראות את ההבדל תצלמי אותך עכשיו עם בגדים מסוימים (שצמודים יחסית על הגוף) ועוד כמה חודשים שתעלי כמה קילו תצלמי אותך שוב עם אותם בגדים ותראי את השינוי

מה המשקל והגובה שלך? וכמה עלית?
אנונימית
כמה את עולה?
אם את גובהת מן הסתם שאת תעלי במשקל וזה יכול להסביר את זה