7 תשובות
מטומטמת ולא מצחיקה
למה? הבן אדם עובד
וגם ככה כנראה צועקים עליו כל דקה מהטלפון
לא מגניב ולא מצחיק בכלל
וגם ככה כנראה צועקים עליו כל דקה מהטלפון
לא מגניב ולא מצחיק בכלל
אנונימית
את לא נורמאלית חחח❤
אתה מסכן. אתה לא יודע איזו עבודה קשה זאת ומטישה וכמה סבלנות צריך לאנשים (מדבר מנסיון אישי) במקומו הייתי מנתק אותך מהאינטרנט נראלי..
גרועה
מסכן סתם חפרת לו
מסכן סתם חפרת לו
אנונימית
איך היית מרגיש במקומו?
אתה יודע איזו עבודה מסריחה זאת? המנהלים דוחפים להם מלא נהלים מה שגורם ללקוחות לצעוק ולהתלונן להם רוב הזמן, ולא רק בכללי התפקיד שלהם הוא כזה ששומעים בו מלא גחמות. בכנות, מרחם על האדם שצריך להתמודד עם אנשים כמוך
באותו הנושא: