התחברות
הרשמה
נמאס לי, להורים שלי לא אכפת ממני וממה שקורה איתי, אני מנסה לשתף אותם בדברים שקוראים לי בבית ספר ואין להם זמן אליי
הם עסוקים בלראות טלוויזיה או לדבר עם חברים בטלפון.
אני כמו רוח בבית הזה.
(סתם פורקת)
3 בספטמבר 2020, 21:09
הורים
בכי
3 תשובות
מזדהה איתך
א
אוהב(ת) תמיקמק
אם את צריכה לדבר עם מישהו אני פה :)
א
אמיליהההה
דברי אתם על זה
א
אורה ושמחה
באותו הנושא:
להורים שלי לא אכפת ממני (המשך בפירוט)
להורים שלי לא אכפת ממני ולכול המשפחה שלי מה לעשות?!
למה לחברים מהתיכון לא אכפת ממני ולחברה מהצבא כן אכפת ממני?
אני בודדה כבר שנים להורים לא אכפת ממני אין לי בכלל חברים איך לצאת מתחושת הבדידות
למה לבנות כל כך אכפת מהמשקל וממה שהן אוכלות?
איך לדעת אם להורים שלי אכפת ממני באמת?
אפעם לא עשיתי חיסון זה אומר שההורים שלי לא אכפת ממני?
למה בגלל של"ידיד" שלי לא אכפת ממני לכל החבורה לא אכפת ממני?
הגיוני שהייתי בטיול 4 ימים ואמא שלי בכלל לא התקשרה אלי רק אני אליה? מרגיש לי שכבר פחות אכפת לה ממני וממה שאני עוברת
מרגיש לי שלהורים שלי לא אכפת ממני
נמאס מזה שכולם חרא אלי ולאף אחד לא אכפת ממני