2 תשובות
אני לא אוהבת ככ את הלמידה מרחוק כי זה קשה לי ללמוד ככה. אני לא מסוגלת להיות מרוכזת ואני לא עומדת בקצב. המורה מלמדת משהו בזום וזה קשה להבין ככה ואז היא ממשיכה ואני עוד תקועה על מה שהיה מקודם כי לא הבנתי אותו...
את האמת, אני מעדיפה את הלמידה מרחוק. יש לי בעיה רפואית שגורמת לי להריח כמו פלוצים כל הזמן, וכפי שכולכם יודעים תלמידי תיכון הם חארות לאנשים כמוני. וככה כל שיעור "פיףף איזה ריח" וכל הדברים הרגילים.
וכשאני בבית אני אשכרה יכולה ללמוד וגם ליהנות מהשיעור אני בחיים לא נהנתי ככה מלמידה בתיכון עד עכשיו. זה ככ נעים ואף אחד כבר לא אומר לי דברים בקשר לריח.
וכשאני בבית אני אשכרה יכולה ללמוד וגם ליהנות מהשיעור אני בחיים לא נהנתי ככה מלמידה בתיכון עד עכשיו. זה ככ נעים ואף אחד כבר לא אומר לי דברים בקשר לריח.
אנונימית
באותו הנושא: