התחברות
הרשמה
אני כלכך מתגעגעת לחבר שלי שקשה לי לישון אני כלכך רוצה שהוא פשוט יהיה ליידי אפילו לא חייב שנדבר, שפשוט יהיה פה.
וראיתי אותו בעיקרון ביום שני לכמה שעות עד איזה 11 וחצי בלילה...
אנחנו כמעט חודשיים בייחד ואני כלכך אוהבת אותו.
איך להרדם? מה לעשות?
16 בספטמבר 2020, 00:26
מצב רוח
התאהבות
התבגרות
לילה
תמיכה
תשובה אחת
תתנחמי בעובדה שיש לך חבר
*פרצוף בוכה*
L
Lady Midnight
באותו הנושא:
למה כלכך קשה לי להשיג חבר חתיך ?
אני כלכך מתגעגעת לחבר שלי,זה הורג אותי אני בוכה פה.מה לעשות?בת 18.
אני כלכך מתגעגעת עליו וזה כלכך קשה לי
אם אני ממש רוצה לפגוש את חבר שלי מה עושים כדי שהגעגוע לא יהיה כלכך קשה??
אני מתגעגעת לחבר שלי ברמות.הוא טבח בצהל ויוצא שבוע בית שבוע בסיס וקשה לי ככה אני כלכך מתגעגעת.איך להתגבר על זה?
קשה לי ממש... קשה לי כלכך... אני מרגישה כלכך מותשת כבר...
לא מרגישה כלכך טוב ואני צריכה לקום ב5 וחצי לעבודה מה עושים ?! וגם ככה קשה לי לישון עכשיו אני מתלבטת אם להישאר בבית
ישנתי אצל החבר שלי יומיים והרגשתי כלכך מוגנת.אני מתגעגעת אליו למרות שיצאתי מהבית שלו היום בשלוש.באלי לישון איתו שוב:(
אני מתגעגעת לחבר שלי כלכך בא לי לראות אותו כבר כמה זמן הקורונה הזאת תקח?
אני כלכך לא מבינה למה בנות בגיל כלכך צעיר לחוצות כלכך לחבר??
יש פה בנות שהן פרו אנה או מיה בבקשה תענו כלכך קשה לי