3 תשובות
אולי כי האימונים מרעיבים מאוד ואי אפשר להסתמך על זה
ואולי את לא אוכלת מספיק חלבון
ואולי את לא אוכלת מספיק חלבון
אני חושבת שזה בעיקר כי פתאום את יותר שמה לב לגוף שלך. את מאוד מנסה לחטב אותו, אז את גם יותר מתמקדת במה את רוצה לחטב. אני מניחה שזה באמת בראש. אם את חושבת שזה באמת פיזי, אני מניחה שזה פשוט בתקופות שונות (לדוגמה את מנסה לרדת לפני מחזור, ואז הבטן נפוחה יותר וכו...)
שואל השאלה:
אני יודעת
בגלל זה זה מעצבן אותי
אני יודעת
בגלל זה זה מעצבן אותי
אנונימית
באותו הנושא: