5 תשובות
לא
כן כבר 5 שנים
אנונימי
שואל השאלה:
ואיך זה?
ואיך זה?
אנונימית
קשהה מאודד ומתוסכל ובוכה ובדיכאון
אנונימי
בתוך זה כרגע, מקווים להיפגש בקרוב. אני מתפלל הרבה שזה לא יגמר כמו שאתם כותבים, דאגתי לברר הרבה לפני שהתחברתי אליה.
הקורונה הרסה לנו את הפגישות הקודמות, היינו צריכים להיפגש שבוע הבא...
הקורונה הרסה לנו את הפגישות הקודמות, היינו צריכים להיפגש שבוע הבא...
אנונימי
באותו הנושא: