8 תשובות
הכל בסדר, את תמצאי את החברות שלך ואני בטוח שהכל יסתדר (:
אנחנו באותו מצב אחותי :(
אנונימית
אני חושבת שאת צריכה להפסיק לנסות לרצות אנשים ולהיות באמת מי שאת.
בת כמה את?
אנונימית
תהיי חזקה, תקיפי את עצמך באנשים שעושים לך טוב
היי אנונימית,
נשמע שאת חווה תקופה לא פשוטה.
כמה זמן את מרגישה ככה?
את כותבת שמי שסביבך צבוע, איך זה בא לידי ביטוי?
לפעמים כשקשה לנו, אנחנו מחפשים מישהו/י לדבר ולפרוק את מה שעובר עלינו.
שמי טל, מתנדבת בעלם דיגיטל אשר מלווה בני נוער וצעירים ברשתות החברתיות.
מזמינה אותך לשלוח לי הודעה פרטית (תוכלי להישאר בה אנונימית) כאן באתר, באינסטגרם או בטיק טוק בפרופיל nayedet.digital או באימייל [email protected]
וביחד ננסה להבין ולחשוב מה אפשר לעשות.
מחכה לך,
טל
נשמע שאת חווה תקופה לא פשוטה.
כמה זמן את מרגישה ככה?
את כותבת שמי שסביבך צבוע, איך זה בא לידי ביטוי?
לפעמים כשקשה לנו, אנחנו מחפשים מישהו/י לדבר ולפרוק את מה שעובר עלינו.
שמי טל, מתנדבת בעלם דיגיטל אשר מלווה בני נוער וצעירים ברשתות החברתיות.
מזמינה אותך לשלוח לי הודעה פרטית (תוכלי להישאר בה אנונימית) כאן באתר, באינסטגרם או בטיק טוק בפרופיל nayedet.digital או באימייל [email protected]
וביחד ננסה להבין ולחשוב מה אפשר לעשות.
מחכה לך,
טל
נראה לי שהשאלה היא למה את חושבת שבבית נגדך ? אם זה ככה תמיד עם ראיות מוצקות אז מפה הכל נובע .אם את מנסה להיות הי נחמדה בעולם תדעי שאנשים לא שונאים אותך וזה בטוח , את חושבת כך מהחוסר ביטחון עצמי שלך כך אני חושב . החברה של החברה שלך היא יותר טובה ממך ?מי קבע היום כך מחר את תהיי ,חברויות זה דבר שמשתנה כמו החיים .אולי את תמצאי חברה אחרת ותזרקי אותה ? אין לדעת
שלום לך אנונימית,
נשמע שאת בתקופה סוערת, בלב סערת רגשות מטלטלת.
נדמה שאיבדת את הבטחון שלך בעצמך, ביכולת שלך להתחבר, לפתח יחסים, ליהנות. אולי זה גם פוגע בבטחון שלך וזה עוד יותר מקשה עלייך. נדמה שהבדידות נראית מאוד מאיימת ומפחידה.
האם יש לך עם מי לדבר על כך? עם מי להתייעץ?
במידה ואת רוצה לשתף, שאת מרגישה מועקה, אני מזמין אותך להתחבר אלינו, לאתר של עמותת סה"ר, להתכתב בצ'אט עם אחד המתנדבים שלנו. אנחנו כאן כדי להיות איתך, להקשיב לך, אולי נצליח לעזור.
מקווה לשמוע ממך,
מתנדב בסה"ר
נשמע שאת בתקופה סוערת, בלב סערת רגשות מטלטלת.
נדמה שאיבדת את הבטחון שלך בעצמך, ביכולת שלך להתחבר, לפתח יחסים, ליהנות. אולי זה גם פוגע בבטחון שלך וזה עוד יותר מקשה עלייך. נדמה שהבדידות נראית מאוד מאיימת ומפחידה.
האם יש לך עם מי לדבר על כך? עם מי להתייעץ?
במידה ואת רוצה לשתף, שאת מרגישה מועקה, אני מזמין אותך להתחבר אלינו, לאתר של עמותת סה"ר, להתכתב בצ'אט עם אחד המתנדבים שלנו. אנחנו כאן כדי להיות איתך, להקשיב לך, אולי נצליח לעזור.
מקווה לשמוע ממך,
מתנדב בסה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: