6 תשובות
תעשי שיחת וידאו.. ווצאפ זב פחות אמיתי
שואל השאלה:
לא נראה לי...
אנונימית
זה קצת בעייה בגלל המצב אבל מה הבעיה בלהתכתב בווצאפ?
תכתבי לן את כל מה שאת מרגישה תגידי לו האמת שרציתי לעשות ולהגיד את זה בצורה שונה אבל בגלל המצב אני גם לא יכולה להחזיק את זה יותר.. ואז להגיד לו את כל מה שאת מרגישה
ולגבי היום הולדת והמתנה ברור שהוא יבין חח אתם רחוקים אחד מהשני וגם בטח הוא לא יעשה משהו ביום הולדת שתשלחי לו נגיד כסף או תכיני לו משהו בבית כי גם סגר וגם לא כזה מתאים כי תכננת לעשות משהו אחר אבל הוא יבין והכל בסדר
שואל השאלה:
וזה יהיה פדיחה אם אני אביא לו את המתנה באיחור? של לפחות חודשיים שלוש כי מי יודע מתי נצא מהסגר וחנויות יפתחו
אנונימית