5 תשובות
אני מבינה אותך,היא שם כדי לעזור לך
זה בסדר אם תבכי מולה, מותר לך וזה לא יהיה משהו שיפתיע אותה או ירתיע אותה, היא פסיכולוגית.. זה חלק מהתפקיד שלה. זה דווקא סימן טוב, זה אומר שבנושאים האלה יש לך על מה לדבר ויש מה שיושב עלייך.
תבכי. זה המקום. תהיי בטוחה שהיא לא תופתע מזה או תחשוב עלייך משהו אחר, תרגישי איתה בנוח ואני בטוחה שהכל יהיה בסדר.
זה נורמאלי לבכות הפסיכולוגית, היא רגילה שזה
מותר לך לבכות. זה אנושי
באותו הנושא: