15 תשובות
כן יש לי
לגיטימי, תהיי בטוחה שזה נורמלי.
זה נורמלי
כן יש לי בדקתי עכשיו
לי אישית לא
אמאלה כן יש לי כאלה והייתי תמיד חסרת ביטחון לגביהם לול
אנונימית
אני גבר אבל יש את זה גם לגברים נורמלי לחלוטין
אנונימי
נורמלי לגמרי
לכולן יש את זה לול אין לך ממה לדאוג
כן יש לי גם
כן, אלו בלוטות חלב, מן הסתם שלכולן יש את זה.
יש לי גם ועד התגובות פה חשבתי שזה לא נורמלי ונלחצתי
אנונימית
כן יש לי