5 תשובות
זה קצת מידי
את רצינית שאת חושבת שזה הרבה? את צריכה לאכול לפחות 1200 קלוריות אם את לא רוצה להרוס לעצמך את הגוף
זה ממש קצת וגם אין לך פחמימות בכלל
זה כלום את תהרסי את הגוף שלך, תאכלי לפחות 900-1200
בבקשה בואי אליי לפרטי ונחשוב על תפריט מתאים שמשלב את כל אבות המזון. את פוגעת בעצמך!