6 תשובות
את צודקת, אני באמת לא מבינה..
הכל טוב את לא צריכה להסביר את עצמך בכלל כל אחד יאכל מה שבא לו
צודקת
זה מטומטם
שכל אחד יחיה איך שהוא רוצה
No?
כבר שאלת את זה:

https://stips.co.il/ask/10106734

לא קיבלת שם מספיק תשובות?

לחזור על עצמי?

לא צריכים לקבל דברים אשר נוגדים את ההוראות של מלך העולם, צריך למחות בזה ולהתנגד.

בעולם הזה אסור לעשות מה שבא לנו - יש לו בעל הבית - הקב"ה, ויש לו חוקים, במיוחד ליהודים. אחד מהם שאסור לאכול לא כשר.

אז מי שעובר על החוק של מלך העולם - קשה לך להבין למה יש אנשים שלא מקבלים את זה?
אנונימי
צודקת
- שכל אחד יאכל מה שבאלו
מי שעובר על הוראה של מלך העולם - לא יכול להיות צודק.

מה זה הדבר הזה להצדיק עבירה?

שכל אחד יאכל מה שהקב"ה מרשה לו לאכול, וזהו.
אנונימי