5 תשובות
לא איכס תורה
אנונימית
כי עדיין צריכים ללמוד תורה אנחנו יהודים הרוב
שואל השאלה:
סבבה אנחנו מדינה יהודית אבל עם הייתי רוצה ללמוד תורה הייתי הולכת לבית ספר דתי יש סיבה שהלכתי לבית ספר חילוני
כי צריך לשטוף את המוח לחילוניים
התנ"ך הוא מקור התרבות שלנו, השפה שלנו וההיסטוריה של העם שלנו