8 תשובות
לא
ההפך, צריכה רבה של פחמימות וסוכרים גורמת לעייפות
אז זה כנראה משהו אחר
את צריכה פחמימות אבל בריאות כמו תפוח אדמה, בטטה, אורז, תרד,תירס וכד' כמובן במינון כמו כל דבר
אבל לא נראה לי שזה מזה
יש מצב שזה חוסר שינה אם זה ממש מתמשך תעשי בדיקות דם אם חסר ברזל
שואל השאלה:
^אבל פחממות הן אנרגיה וכאשר אתה לא מוסיף המוח לא מקבל אנרגיה ואז הוא יורד במשקל כי הוא משתמש באגורי שומן
אנונימית
אבל צריך גם פחמימות כי הגוף דורש את זה
פשוט יש הבדל בין פחמימות לא מזינות למזינות, למשל לחם לבן או קוראסון זה לא פחמימה מזינה אבל תפוח אדמה, בטטה, תרד וכל אלו זה ירקות זה מזין
הגוף צריך פחמימות כדי לשרוף אנרגיה בסוף את תגיעי למצב סטטי והגוף לא ימשיך לרדת במשקל ויתקע
שואל השאלה:
^תודה
אנונימית
אם אוכלים בעיקר פחמימות ריקות יש חוסר איזון בגוף וככה הסוכר צונח אחרי מעט זמן, זה מה שיוצר עייפות
בכיף!
תפוח אדמה זה פחמימה ממש לא בריאה
אנונימי