11 תשובות
.. פסיכולוג
שואל השאלה:
אני אצל פיסוכולגית זה עדיין לא משנה
אנונימית
תקשיבי, יש המוןן אנשים זבל בעולם אבל גם יש המוןן אנשים עם לב טוב את צריכה פשוט לבחור אותם בפינצטה במיוחד כיום.. מאחל לך את כול הטוב שבעולם, בהצלחה
אל תתחני , תישארי רווקה ותגדלי 30 חתולים ותעשני מרלבורו לייט ותצבעי את השיער לאדום ותמותי לבד.
וואי באמת שיש לי פחד מחבר וכל זה בגלל כל המקרים המזעזעים האלה
אנונימית
אני יודע שיש מקרי אלימות במשפחה אבל בדרך כלל זה קורה מחוסר בתקשורת כשיש בעיות שנשארות לא פתורות או שלא מתעסקים בהן. וזה גם קורה לאחוזים מאוד קטנים מכלל אולוסיית הנשים הנשואות כל שנה, כל עוש יהיה לכם קשר פתוח ובריא את לא צריכה לדאוג
אני יודעת זה לא קשור אבל אל!!
תראי את הסרט don't worry darling
אנונימית
שואל השאלה:
מזל שנפרדתי מהאקס שלי ראיתי אותו בשעת כעס וזה היה מפחיד ברחתי באותו רגע ונפרדתי ממנו.
מי יודע מה קורה אם הייתי נשארת
אנונימית
תבחרי טוב טוב במי את רוצה לבחור בתור בעל, ואם את רואה שמשהו לא במקום, הוא נהיה אלים, או שהוא עושה משהו שמדליק נורה אדומה, ישר לפעול במקום לחכות שייקרה משהו גרוע יותר
אני אגיד לך משהו, אם הוא לא אובססיבי יותר מדיי, תתחתני, אם אובססיבי, תנתקי מהר ותחפשי מישהו שלא אובססיבי. זה תמיד מתחיל באובססיביות..
תבחרי את בעלך טוב טוב לא משנה כמה מעצבנים אותי, לרצוח בן אדם זה פשוט לא נורמלי.
אנונימי