2 תשובות
שואל השאלה:
היינו בדייט , היה ממש כיף אחר כך הוא רשם לי היה כיף רשמתי לו גם לי , עברו מאז חמישה ימים וממש בקושי דיברנו ואם דיברנו זה היה יבש והיה נראה כיאלו לא בא לו בכלל לדבר הוא שואל שאלה ואז מסננן מלא שעות משהו שלא קורה אז שדיברנו לפני הדייט וכבר יום אחרי הדייט רשמתי לו מה קורה והיה יחסית יבש אני פשוט לא רוצה לצאת לא משחררת כזאת אבל אני רוצה להבין אם לוותר או לא , ושהיינו בדייט אז הוא אמר פעם הבאה שוקו וחזר על זה פעמיים , אני לא מבינה מה קרה (ודרך אגב הוא סוג של ניסה לנשק אותי ושמתי עליו ראש כזה אבל ניסיתי לשחק אותה לא מבינה רמזים , כי אני בקושי מכירה אותו) אני רוצה לשאול אותו שאלה שתעזור לי להבין אם הוא בעניין או שזה סתם בזבוז זמן
היינו בדייט , היה ממש כיף אחר כך הוא רשם לי היה כיף רשמתי לו גם לי , עברו מאז חמישה ימים וממש בקושי דיברנו ואם דיברנו זה היה יבש והיה נראה כיאלו לא בא לו בכלל לדבר הוא שואל שאלה ואז מסננן מלא שעות משהו שלא קורה אז שדיברנו לפני הדייט וכבר יום אחרי הדייט רשמתי לו מה קורה והיה יחסית יבש אני פשוט לא רוצה לצאת לא משחררת כזאת אבל אני רוצה להבין אם לוותר או לא , ושהיינו בדייט אז הוא אמר פעם הבאה שוקו וחזר על זה פעמיים , אני לא מבינה מה קרה (ודרך אגב הוא סוג של ניסה לנשק אותי ושמתי עליו ראש כזה אבל ניסיתי לשחק אותה לא מבינה רמזים , כי אני בקושי מכירה אותו) אני רוצה לשאול אותו שאלה שתעזור לי להבין אם הוא בעניין או שזה סתם בזבוז זמן
תכלס אם הוא היה בקטע שלך ממש בטוח שהיית רואה את זה, לפי מה שאמרת שהוא ניסה לנשק אותך וזה דייט ראשון (נראלי) ואתם בקושי מכירים אז זה מראה שהוא סתם מחפש ליהנות והוא לא רציני.. אני במקומך מנסה עוד קצת אבל אם זה ממשיך ככה אז לא כדאי כי בסוף ממש אפשר להיפגע מזה
באותו הנושא: